Γλυκιά, πανέμορφη, με αγγελικό πρόσωπο,όμορφα μάτια, γοητευτικό χαμόγελο,Απολλώνιο σώμα, έξυπνη, πνευματώδης και με χιούμορ...δεν ψάχνω κάτι, απλά μ΄αρέσει να λέω την αλήθεια...!!!

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ...

Γειά...

Δεν είμαι μορφωμένη, δεν έχω κάποιο χαρτί Πανεπιστημίου, μιλάω μόνο Ελληνικά, πίνω τα μπιρόνια μου, κάνω παπάρα στη χωριάτικη σαλάτα μου και ρέβομαι χωρίς να καταπιέζομαι.


 Κομπλεξικιά δεν ήμουν ποτέ και δεν με ενδιαφέρει τί κάνει ο Γιώργος,, ο Γιάννης, ο Νίκος και αν είναι καλοί ή όχι. Είμαι γνήσια Ελληνίδα και έχω χεσμένο κάθε τι ανθελληνικό, χαίρομαι τον ήλιο και τη θάλασσα και στ' αρχίδια μου αν έρχεται κάθε ανώμαλος τουρίστας να κάνει διακοπές. Έτσι κι αλλιώς περισσότερο βρώμα φέρνει, παρά χρήμα. 

Ζω σε μια χώρα που οι άλλες μόνο πίπες πρέπει να της παίρνουν και να λένε και ευχαριστώ. Σηκώνω κωλοδάχτυλο στον κάθε μαλάκα και στο κάθε θρασόμουνο που τάζει για να πάρει τη ψήφο μου και μετά τρώει τους κόπους, πίνει το αίμα μου και με λέει και μαλάκα. 

Τους έχω όλους απλά χεσμένους . 

Είμαι Ελληνίδα, και σαν Ελληνίδα σας χώνω τα μπινελίκια σας γιατί μόνο αυτά αξίζετε.
Με λένε Βαρβάρα και είστε όλοι εσείς μια τρίχα από τ΄αρχίδια του κάθε γνήσιου, περήφανου Έλληνα. 
Με λένε Βαρβάρα και μας ζαλήσατε τα παπάρια με την Μουτσάτσου.

Αποθεώστε με......

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

:) :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...